בכדי ליצור עבור לקוחות הפונים אלינו את המיתוג המושלם עבורם מצאתי מתוך שנים רבות של ניסיון את שלושת התחומים היוצרים עבור כל בעל עסק את המיתוג המושלם:
1.פגישות מיקוד ובידול לבניית מיתוג עסקי – המטרה, היכרות יסודית שלנו עם העסק, בניית הקו שילווה אותנו במהלך העבודה והתאמת מוצרי הפרסום השונים לצרכי העסק ולקוחותיו.
אנו מאמינים ביצירת חומרי שיווק איכותיים ושימושיים (כאלו שהשימוש בהם יכניס את העסק לתודעת הלקוח) כל זאת תוך מציאת היתרון היחסי שלכם.
2.אומנות כתיבת התוכן– כתיבת תוכן מעניין לחומרי השיווק השונים כגון: פליירים, פרופיל חברה, שוברים, פרסומים לעיתונות, תכנים לאתרי אינטרנט ועוד… בעבודת כתיבת התוכן אנו שמים דגש על יצירת תוכן איכותי, המביא איתו את התמצית המדויקת של העסק ותוך הקפדה על העברת המסר המדויק עבור הלקוח הפוטנציאלי. הלקוחות מקבלים מאיתנו שאלון מקיף המכיל בתוכו שאלות רבות לגבי העסק הספציפי שלהם ולאחר קריאתו אנחנו לומדים רבות על העסק ומתחריו ועל הלקוח שלנו- העדפותיו, נטיותיו, והרצון שלו לבדל את העסק.
חשוב- לשתף את הלקוח בכל תהליך המיתוג מהשלב הראשוני.
3.עיצוב גרפי יצירתי וייחודי למוצרי השיווק השונים כגון: עיצוב לוגו, כרטיסי ביקור, פליירים, פולדרים, ניירות מכתבים, מעטפות, לוחות שנה, אביזרי שיווק, קטלוגים, פוסטרים, אתרי אינטרנט ועוד…הכל באותו סיגנון עיצובי שיצרנו.
עיצוב גרפי הוא הדרך לארוז את התוכן באריזה המתאימה. עבודת העיצוב בסטודיו מתבצעת גם היא על סמך הקונספט עליו הוחלט בפגישת המיקוד והבידול ותוך התייחסות לסיפור הפנימי שלכם לאורך כל תהליך העבודה.
את כל כרטיסי הביקור של העסק שלי, כמו גם את השלטים למשרד עיצבה מיכל בן גל.
ממליץ בחום רב
מיכל,
אין ספק שעלית על 3 הנקודות העיקריות שכל עסק צריך לעבור בדרכו למיתוג.
אין ספק שהמקצועיות והרצינות שבתהליך המיתוג יבואו לידי ביטוי בתוצאה.
אין ספק שבעזרתך אכן יתקבל המיתוג המושלם. תוצאות של עבודות קודמות מדברות בעד עצמן.
אז למתי אפשר לתאם פגישה? (לא מיכל, אתמול אני לא פנויה….)