מיתוג ובידול הם חובה
פשוט כך. מי שלא יהיה מבודל מהאחרים, יהיה כמו כולם. ואם אתה כמו כולם איזו סיבה יש לי לקנות דווקא ממך ולא מהחנות לידך? איזו סיבה יש לי לשכור אותך ולא מישהו זול יותר ממך?
חברות ועסקים חייבים היום מיתוג ובידול אחרת יהיו כמו כולם.
אפורים! משעממים! ולא בולטים!

 

העולם השתנה, הכלכלה השתנתה, ומי שחושב שונה הוא זה שמצליח. זה לא העולם הישן שבו אנשים נכנסים למקום עבודה, והמקום מנהל להם את הקריירה במשך 40 שנה.

זה לא עולם שעובד בתבניות !

זה עולם של יזמות, של להיות שונה.

little mismatched בארה"ב יש חברה שמוכרת בגדי ילדים בשם
הם החליטו לחשוב שונה בכדי למכור יותר, ומה הם עשו?
אין אצלם יותר מכירה של זוגות גרביים, הגרביים נמכרות אצלם רק בשלשות (לא 3 זוגות, אלא שלוש גרביים) ולא תואמות זו לזו. רעיון דפוק? לא! רעיון שונה, אחר. אתם אולי לא הייתם קונים, אבל הבידול שלהם הצליח- רווח של 40 מליון דולר בשנה האחרונה, יצירת קו שלם של מוצרים לא תואמים (כפפות לילדות, חולצות עם שרוולים לא תואמים, כפכפים…) היו התוצאה של מיתוג, בידול וחשיבה מחוץ לקופסא

כל עסק צריך לחשוב על הבידול והשונות שלו ואז יהיה מיוחד, אטרקטיבי וימשוך את תשומת לב הלקוח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *