עיצוב קטלוג חוברות ומגזינים


7 1 2 3 4 5

katalog-1(2)

לקבלת פרטים נוספים התקשרו:

050-733-22-91

מידע נוסף אודות עיצוב קטלוג

עיצוב אינו  רק חזות חיצונית של מוצר. הוא חלק בלתי נפרד מטיבו ומאיכותו. עיצוב מוצר מהווה מרכיב שיווקי חשוב ביותר. עיצוב קטלוג חיוני ביותר לא רק כמקור מידע ללקוחות פוטנציאליים אלא כמעורר עניין וכמאיץ שיווקי.

עיצוב הוא מרכיב מהותי בתחום מיתוג עסקים מקצועי. קטלוג הוא אחד מכלי השיווק החשובים והאפקטיביים ביותר של אנשי השיווק. הקטלוג מאפשר לספקים וללקוחות, קיימים ופוטנציאליים, להיחשף למגוון מוצרים, לרבות מפרט טכני, מחירים ועוד. מעצבת גרפית מקצועית ומנוסה מתרגמת מוצרים לשפה ויזואלית שתכליתה למשוך את העין, לעורר במי שייחשפו אל המוצר חיבור מידי אליו ותחושה כי זה בדיוק מה שהם מחפשים; זה המוצר שיענה על הצורך שלהם.

עיצוב קטלוג – טוב ויפה מראה עיניים

עיצוב קטלוג כמו עיצוב פולדרים מאפשר לכל מי שמייצג עסק או חברה לשאת עמו לכל מקום את כל המידע החשוב והרלוונטי, להציגו בכל מקום ובכל עת. עיצוב מקצועי, מלוטש, הוא חלק חשוב, לא אחת מכריע, ביצירת דימוי העסק וכמובן- מיתוגו. בין אם מדובר בקטלוג תדמיתי או בקטלוג שכלולים בו המוצרים המוצעים ומוצגים בחנות המקוונת של אתר החברה או העסק, יש חשיבות עצומה להפקה מקצועית ולגימור מושלם של המוצר. סטודיו לעיצוב גרפי מציע לכם אנשי מקצוע מנועים בהפקת חומרי דפוס ועיצובם

חשיבותה של התנהלות שקופה

מעצב או מעצבת גרפית לא פועלים בחלל ריק, אלא בשיתוף פעולה מלא והדוק עם הלקוח. כמי שמזמינים מוצר ומשלמים עליו, זכותכם ואף חובתכם ללוות את תהליך ייצורו, עיצובו והפקתו מקרוב, לוודא שלא ייוותרו בו, חלילה, טעויות ושגיאות מכל סוג.  אמון, שיתוף פעולה ושקיפות מרבית הם תנאי הכרחי ליצירת מוצר שישרת אתכם היטב לאורך זמן.

קטלוג שלכם יציג בפני אנשים את העסק שלכם בכנסים, בוועידות,  בתערוכות, בימי עיון, בירידים במפגשים עסקיים מתוכננים ובמפגשים אקראיים. עיצוב קטלוג על ידי אנשי מקצוע מגביר את הסיכוי ואת התועלת של שיווק המוצרים שלכם. הוא מאפשר חשיפה של רבים, לכל קהל יעד שמורכב מלקוחות פוטנציאליים.

הלקוח תמיד מצפה

קטלוג טוב עונה על דרישות ועל ציפיות ובה בעת- מעורר אותן… אי אפשר להפריז בחשיבותה של מראית העין, מאחר שהיא זו שעל פיה נקבע הרושם הראשוני. קטלוג מעוצב, מהודר, מאיר עיניים, עשוי לעורר עניין בכל אדם. ייתכן כי בעיונו בקטלוג יתקיים "מתוך שלא לשמה בא לשמה"; הוא עשוי להיחשף למוצר, אשר כלל לא שיער את קיומו ואף אם שיער, לא זיהה את הצורך או את הרצון שלו ברכישתו והנה נקרית לו הזדמנות מצוינת לרכוש אותו. גם אם אנשים לא חשים, לא מודעים ולא מזהים בעצמם ציפייה למשהו- כאשר הם נתקלים בו, והוא מרשים אותם, הם עשויים לרכוש אותו. השקעת מחשבה בכסף בתהליך עיצוב קטלוג עשויה להתברר כמשתלמת במבחן עלות- תועלת. בהצלחה.

מידע נוסף אודות עיצוב קטלוג

עיצוב אינו  רק חזות חיצונית של מוצר. הוא חלק בלתי נפרד מטיבו ומאיכותו. עיצוב מוצר מהווה מרכיב שיווקי חשוב ביותר. עיצוב קטלוג חיוני ביותר לא רק כמקור מידע ללקוחות פוטנציאליים אלא כמעורר עניין וכמאיץ שיווקי.

עיצוב הוא מרכיב מהותי בתחום מיתוג עסקים מקצועי. קטלוג הוא אחד מכלי השיווק החשובים והאפקטיביים ביותר של אנשי השיווק. הקטלוג מאפשר לספקים וללקוחות, קיימים ופוטנציאליים, להיחשף למגוון מוצרים, לרבות מפרט טכני, מחירים ועוד. מעצבת גרפית מקצועית ומנוסה מתרגמת מוצרים לשפה ויזואלית שתכליתה למשוך את העין, לעורר במי שייחשפו אל המוצר חיבור מידי אליו ותחושה כי זה בדיוק מה שהם מחפשים; זה המוצר שיענה על הצורך שלהם.

עיצוב קטלוג – טוב ויפה מראה עיניים

עיצוב קטלוג כמו עיצוב פולדרים מאפשר לכל מי שמייצג עסק או חברה לשאת עמו לכל מקום את כל המידע החשוב והרלוונטי, להציגו בכל מקום ובכל עת. עיצוב מקצועי, מלוטש, הוא חלק חשוב, לא אחת מכריע, ביצירת דימוי העסק וכמובן- מיתוגו. בין אם מדובר בקטלוג תדמיתי או בקטלוג שכלולים בו המוצרים המוצעים ומוצגים בחנות המקוונת של אתר החברה או העסק, יש חשיבות עצומה להפקה מקצועית ולגימור מושלם של המוצר. סטודיו לעיצוב גרפי מציע לכם אנשי מקצוע מנועים בהפקת חומרי דפוס ועיצובם

חשיבותה של התנהלות שקופה

מעצב או מעצבת גרפית לא פועלים בחלל ריק, אלא בשיתוף פעולה מלא והדוק עם הלקוח. כמי שמזמינים מוצר ומשלמים עליו, זכותכם ואף חובתכם ללוות את תהליך ייצורו, עיצובו והפקתו מקרוב, לוודא שלא ייוותרו בו, חלילה, טעויות ושגיאות מכל סוג.  אמון, שיתוף פעולה ושקיפות מרבית הם תנאי הכרחי ליצירת מוצר שישרת אתכם היטב לאורך זמן.

קטלוג שלכם יציג בפני אנשים את העסק שלכם בכנסים, בוועידות,  בתערוכות, בימי עיון, בירידים במפגשים עסקיים מתוכננים ובמפגשים אקראיים. עיצוב קטלוג על ידי אנשי מקצוע מגביר את הסיכוי ואת התועלת של שיווק המוצרים שלכם. הוא מאפשר חשיפה של רבים, לכל קהל יעד שמורכב מלקוחות פוטנציאליים.

הלקוח תמיד מצפה

קטלוג טוב עונה על דרישות ועל ציפיות ובה בעת- מעורר אותן… אי אפשר להפריז בחשיבותה של מראית העין, מאחר שהיא זו שעל פיה נקבע הרושם הראשוני. קטלוג מעוצב, מהודר, מאיר עיניים, עשוי לעורר עניין בכל אדם. ייתכן כי בעיונו בקטלוג יתקיים "מתוך שלא לשמה בא לשמה"; הוא עשוי להיחשף למוצר, אשר כלל לא שיער את קיומו ואף אם שיער, לא זיהה את הצורך או את הרצון שלו ברכישתו והנה נקרית לו הזדמנות מצוינת לרכוש אותו. גם אם אנשים לא חשים, לא מודעים ולא מזהים בעצמם ציפייה למשהו- כאשר הם נתקלים בו, והוא מרשים אותם, הם עשויים לרכוש אותו. השקעת מחשבה בכסף בתהליך עיצוב קטלוג עשויה להתברר כמשתלמת במבחן עלות- תועלת. בהצלחה.